MR & MRs LENG ;)

MR & MRs LENG ;)

Friday, April 30

i love week end

...
This is my update about my last week sangat lazy skrg so just update once a week jeh weheee.. Since there is nothing in school last weekend, we’re free like a bird! On saturday, I just spending times at home doing my usual stuff; cleaning my room (act not so usual lah hehe), doing my laundry, watching tv, surfing internet and sleep. I always l.o.v.e doing all these things klu tak kena pergi sekolah on saturday if not mmg malas la. Even tho paycheck is on thursday (plus I’ve finally got my tunggakan gaji for 2 years hehe) tp tade plak rasa excited nak going out to perabis duit tu so I stayed home sampai la petang tp bila dah nak mlm after had dinner tiba2 rasa nak keluar so ajakla Yatt g boulevard, fyi kat sini wlupun baru 6.30pm dah maghrib dan gelap giler.

Our intention just nak beli barang rumah jeh tp masing2 ended up bought a handbag sbbnya Lea Centre (kedai jual kasut & handbag) is having a sales. Memang giler barbie ramai org and aku pun dah excited sbb tengok semua benda dah 50% off. So dah terbeli handbag tanpa dirancang and Yatt pun kena paksa beli gak :) Act this shop lebih banyak jual kasut with different unknown brands tapi semuanya very comfy esp their high heels. It was like a perfect time for me bcoz am still looking for a shoe to wear on Dy’s reception side tp sayangnya tade plak yang berkenan di hati sesuai so I just happy with this :

i heart my new baby


my comfy bed :)

bilik yg dah dikemas2

Sunday morning, I woke up early dalam kul 7.15am camtu sbb takleh nak tido dah. Yatt and I got a plan to go to the salon early so I settle la a few things first mcm ironing the clothes and cleaning my toilet. wahh sangat rajin. Around 11am kitaorg dah kuar rumah headed up to The Salon and after almost 5hours and half dekat situ, tadaa the result is :




Sesuai tak my new hairdo nih dengan my face? Many said I look different hehe but to tell the truth I don’t really like it, sbb rasa cam flat and kemas sgt. I lebih suka klu rambut kusut2 sikit tapi sbb my hair dah rosak teruk after perming it last year so terpaksa I tukar hair style tp mmg rasa sayang sgt dari panjang giler my locks aritu skrg dah jadi camni. Hopefully on my wed day this hair will cooperate with me. takut gak klu tak cantik bila time nak buat sanggul nnt. (^_^)

0 comments:

 

Template by Suck my Lolly