MR & MRs LENG ;)

MR & MRs LENG ;)

Thursday, April 22

giler.malas.sangat.

...
Remember my entry about our pre wed photo shoot?
Act photos from OP Bdkli dah lama dapat tapi malass nyer dah upload utk share kat sini bcoz there were like hundreds of photo to choose so sangat malasss. boleh ke alasan tu? hehe..Nntla bila dah rajin giler surely will do the uploading and for now just wanna share about my last weekend. haha this week almost end baru sibuk nak post psl last week punya activities punyala malas aku nih.

So our school got a jogathon activitiy on saturday morning and had succeed raised money up to RM40k++.. but, but boleh si sengal/si misai tu cakap, it wasnt enoughhhh..WTH dia ingat bdk2 and teachers kuli ke nak g sana sini mintak derma. bodo giler (aku hanya derma lima hengget jeh, dia wajibkan semua cikgu bagi RM50 banyak cantek ko) but luckily dia blah awal (in the middle of ceremony, satu lg keja bodo dia) so the activity went well and finished earlier than I expected. so yuhuuooo..balik umah, sambung balik tido until noon and after that went to see Molly to alter my inner dress for nikah. Act that inner dress is the same dress that I’d wearing on my engagement day tp last year pki just nice fits my body beautifully tp this year badan dah naik satu inch hehe so kena g alter and for nikah I just prepare the kurung moden to complete it. I heart my nikah outfit so much mcm sgt tak sabar dah nak pakai and nak kawin ;)) Also went hunting garment for inner dress to wear on dy’side nasib jumpa warna yg matching dengan kain baju melayu my honeyh then terus anta kat Molly so dah settle yg tu (hehe lg sebulan lebih jeh nak kawin outfit lum settle2 lg) And Dy plak went back to his hometown to settle the borang, kebenaran nikah thingy and other stuff. Hopefully everything will be ok and Im praying Allah will smoothen our way.

On Saturday nite plak, we’re having bbq/kenduri doa selamat kat umah Kak Siti so aku telah direquest utk buat nasi kerabu (mcm dah jd specialty aku plak hehe padahal klu kt kg h**** tak pernah nak tolong my mum masak setakat potong2 ulam adala) ngan dibantu oleh housemates and lina. So balik dari jumpa Molly terus kami bergotong-royong memasak tapi tade plak amik gamba time tuh.

Next time boleh masak2 lagi mcm seronok plak. Ok dah malas nak sambung tulis. Nah tgk gamba kat bawah ni tapi jgn terliur plak, ini adalah spaghetti bolognise yg aku masak last week. yumm!

saya mmg suka masak/mkn benda nihh :)

0 comments:

 

Template by Suck my Lolly