MR & MRs LENG ;)

MR & MRs LENG ;)

Monday, April 5

totally cute!

...
Still in birthday mode :)

Pictures below plak taken at Lina’s house. We went there on saturday nite to prepare the food for students & facilitators that joining kem ibadah so I sajala beli cake yg sangat cute ni for them to eat sambil2 buat keja. Time nak potong that cake memang rasa sayang sangat because of the cuteness tapi sebab kak ja (chef of the nite) dah jerit2 suruh potong, so kenala potong cepat2 tanpa belas kasihan hahaa..

All pictures are taken by my E71 tapi blurrr giler because of the lights are not really helping. dunno why my sony digicam turn off itself. Harap2 because of the battery la klu rosak sedeyyynyer..nak tunggu pictures dari camera mashee ntah bila la leh dpt so yg ni pun kira okla kan.

cuteness

birthday girl yg serabai :)

semua excited nak bergambar ngan cake

kesian perut barbie kena tikam..

and 2 pairs of lovelies ni plak I bought for myself as a birthday present this year.

flats yg sgt comfy and wegdes yg sgt gorgeous! :) 

0 comments:

 

Template by Suck my Lolly