MR & MRs LENG ;)

MR & MRs LENG ;)

Tuesday, April 6

kad kawen kami :)

...
I’ve received an email from honeyh today and it is regarding our wedding card. He’d attached the final draft of it finally and.. I’d to say it’s sooo cute & sweet I can’t stop grinning myself in front of my lappy..nasib baik la tade org around klu tak mesti org kata aku giler hehe

Act aritu dah tgk 1st draft yg honeyh buat tp lagi simple banding yg this one. memangla we agreed to make it simple as possible tp yg nih sangatla extra2 sweet. nasib I tak publish lg that first draft tu kat sini.

So the theme masih lagi ‘back to school’ sama cam our pre-wed photo shoot, layout yg my honeyh guna cam page buku sekolah and yg penting ada his sketches so tade corak2 damask ke, kerawang ke on our wed card (got the picture?? hehe) and for envelope nyer plak I chose sampul yg kita selalu jumpa on plane tu..pocket file ke apatah yg jenis terus tarik tade penutup. Hope it will work out with our postcard type card and for the map, dy said he’s going to get it printed on a4 paper then lipat2 jeh masuk dlm envelope sekali ngan card. How cool (and cheap) is that? hehe besides the card already gonna costs us something dgn warnanya yg colorful plus sweet tu so okayla gak kan klu map buat camtu jeh. Knowing honeyh dia memang jenis suka benda yg org lain tak berapa nak suka. hehe

For our initials monogram plak aritu honeyh dah tunjuk satu design tp rasa cam tak berapa berkenan plak dgn design tu..Looks way too serious for the wedding I guess..I kan mmg suka yg sweet2 jeh tp dy says it match the theme sort of mcm logo yg selalu ada kat buku tulis duhh.. and I was thinking that logo looked like logo kerajaan negeri mana tah hahaa.. so dgn manjanya I asked him to change the logo so that nampak lebih sweet and more to wedding.

Boleh sayang?? (^__^)

p/s : suka logo Qistina from Q&A

2 comments:

teleng said...

bolehhh.. nnt honeyh buat internet punya version punyer invitation yer...

east said...

yeayy! my honeyh ni mmg baik sangattt..

love u lah!

 

Template by Suck my Lolly